JKMCC 2014/15

mcc2015

Jawatankuasa Induk MCC untuk Sesi 2014/15 adalah seperti berikut;

Penasihat
Aidil Kamarudin (+447951463421)

Presiden
Azim Shah Mohamad Said (07541 637956)

Timbalan Presiden
Muhammad Ismail Haji Pookoiyah (07747431256)

Setiausaha
Ahmad Fazli Dzulkifli (07542411447)

Bendahari
Amyrhul Abu Bakar (07564609017)

Presiden Hawa
Fata Anuar

Timbalan Presiden Hawa
Aqilah Yaacob (+44 7821 104746)

Setiausaha Hawa
Nur Azwani Mohd Kamaruddin

Wakil MCC Muda
Mohammad Saiful Abdul Karim
Muhd Shazili
Wan Norhelmi Ajmal
Nik Aisyah Najwa
Naomi Nur
Naurah Norzan
Website rasmi persatuan :

https://cardiffkeluarga.wordpress.com/ (didalam proses pengubahsuaian)

One thought on “JKMCC 2014/15

  1. Assalamualaikum w.b.t,

    Saya pelajar PhD Universiti Teknologi Malaysia yang ingin menyertai program Postgraduate Researcher di Cardiff University dari September 2015 – Februari 2016 (6 bulan). Saya ingin bertanya sekiranya pihak Cardiff Keluarga dapat membantu saya mencari tempat tinggal yang dapat saya sewa sepanjang pengajian saya di sana. Saya ingin mencari bilik yang boleh disewa yang berpatutan. Saya akan membawa anak-anak saya berumur 4 dan 5 tahun. Suami saya tidak akan menetap bersama dengan kami dan hanya akan datang sekali sekala. Saya sedang menghadapi masalah mendapatkan tempat tinggal yang bersesuaian. Mohon dapat maklumbalas dari pihak Cardiff Keluarga dalam membantu saya dari segi contact yang dapat saya hubungi. Please contact me at wanfarah@utm.my. Terima kasih dan wassalam.

Leave a Reply

